Druženje ob izdelavi igrač |
Tudi v letošnjem letu smo učenci in zaposleni šole aktivno začeli z izvedbo projekta POGUM. Prva dejavnost v okviru projekta se je odvila v ponedeljek, 23. 9. 2019.
Učenci 2., 8. in 9. razredov smo sodelovali pri izdelavi igrač. Za to dejavnost so bili izbrani različni razredi, saj je bil cilj tega tehničnega dneva medvrstniško sodelovanje. Mlajši učenci so ponavadi živčni, tihi in včasih celo prestrašeni v družbi starejših. Ta dan je bil zato odličen za razvijanje njihove samozavesti in obvladovanje negotovosti okoli bolj izkušenih posameznikov. Starejši učenci smo velikokrat prevzeli vlogo učitelja, kar je zahtevalo veliko vztrajnosti, nekajkrat pa tudi vlogo učenca, saj starost vendarle ne omejuje sposobnosti. Meni se take vrste sodelovanja zdijo izjemno pomembne. Za prihodnjič pa bi si želela, da se preizkusimo v zahtevnejši nalogi, kot je na primer razvijanje zgodbe. Ugotovila sem, da so učenci nižjih razredov zelo dobri pri oblikovanju kreativnih idej, učenci višjih razredov pa smo močni pri oblikovanju besedil in ko bi združili te sposobnosti, bi bili verjetno vsi presenečeni. Prav vsi učenci pa smo dokazali, da smo sposobni medsebojnega sodelovanja. Morda lahko medvrstniško sodelovanje popeljemo še malo dlje. Tina Hrastar, 9. a
|
1. do 3. razred |
4. in 5. razred |
6. do 9. razred |
Šola |
OPB |