OSNOVNA ŠOLA MIRANA JARCA
tel. 01/280 61 00

Plezanje
Torek, 27 Februar 2024 22:29

Plezanje — Plezalni center Ljubljana, 2. februar 2024.

V petek smo se s skupino otrok planinskega krožka odpravili na plezanje v Plezalni center Ljubljana (PCL). Skupaj s plezalnimi inštruktoricami so otroci spoznali plezalno opremo, osnove tehnike varovanja in plezanja v steni.

Bila je odlična plezalna izkušnja, polna zabave in adrenalina!

Na spodnji povezavi si lahko ogledate nekaj utrinkov:

Veronika Szillich in Evald Cencič

Tabor za RADOVEDNE
Četrtek, 21 December 2023 21:41

Tabor za radovedne, kamor smo povabili vedoželjne učence 5. in 6. razredov, smo izvedli v CŠOD Jurček v Kočevju med 24. in 26. 11. 2023.

Tabora se je udeležilo 18 radovednih glav.
Po prihodu v Kočevju, kamor smo odšli z redno avtobusno linijo, so učenci po okusnem kosilu najprej samostojno spoznavali mesto Kočevje. Učenci so bili navdušeni nad zaupanjem, ki smo jim ga podelili, in sicer da so mesto s pomočjo aplikacije Spoznajmo mesto Kočevje raziskovali sami v manjših skupinah.
Sledilo je lokostrelstvo, v katerem so nekateri učenci že pravi mojstri.
Po večerji je sledilo nekaj zabavnih iger in ples.
Naslednji dan smo spoznali, katere zveri vse živijo na Kočevskem, kakšne sledi puščajo v naravi in slednje nato v živo odkrivali. Našli smo nekaj stopinj kopitarjev, v katere smo vlili mavec in ga pustili, da se je posušil.
Spoznavali smo tudi tipične drevesne vrste, ki prevladujejo v gozdovih na Kočevskem, prisluhnili zanimivi zgodovini o kočevskih Nemcih, ki so tam živeli vse do sredine 2. svetovne vojne.
Sobotno popoldne pa smo preživeli v kanujih. Izkazalo se je, da so dekleta bolj vztrajno in sinhrono veslala, saj so opravile v primerjavi s fanti daljšo pot. Med veslanjem smo lahko opazovali polno luno, ki nam je osvetljevala pot po reki Rinži.
Po večerji pa smo se odpravili še do Rudniškega jezera, ki mu nekateri pravijo tudi Kočevsko jezero, ki je nastalo na dnu rudniške kotanje. Še enkrat znova smo izkusili mraz in dejstvo, da zima res trka na vrata.
Po večerni zabavi, ki je vključevala "pižame" in vzglavnike, so učenci odšli k počitku in se v mislih pripravili na obisk Kočevskega pragozda, ki je sledil v nedeljo dopoldan.
Spoznali smo, da lahko vstopimo le v gozd, ki obdaja Kočevski pragozd, opazovali drevesa, videli jelko, ki ji rečejo kraljica Roga in ima obseg debla okrog 5 metrov.
Ker nismo videli nobenega medveda, smo se na poti nazaj ustavili še pri gostilni Tušek, kjer v ogradi živita dva medveda. En od njih se je že predal zimskemu spanju, drug pa nam je nastavil samo svojo zadnjico, tako da smo več pozornosti posvetili kozam, ki so nas prišle veselo pozdravit.
Več vizualnih utrinkov pa sledi v filmčku, ki ga je pripravila učiteljica Tadeja Klenar.

Klara Ogrizek in Tadeja Klenar

Obisk urednika slovenske radijske oddaje v Argentini
Ponedeljek, 13 November 2023 18:12

V petek, 10. 11. 2023, nas je na šoli obiskal argentinski Slovenec Mirko Vasle. Danes je upokojeni novinar in aktivni urednik slovenke radijske oddaje v Argentini Okence v Slovenijo. Rodil se je slovenskim staršem v Buenos Airesu, ki sta doma vedno govorila slovensko. Pri dvajsetih letih je prvič prišel v Slovenijo in spoznal sorodnike ter preizkusil svoje znanje slovenščine z naravnimi govorci. Njegovo znanje slovenščine se nam zdi odlično. Od takrat je bil v Sloveniji še 12-krat. Družino si je ustvaril v Argentini, vendar mu srce bije za Slovenijo ... in argentinski nogomet. Pozdravil nas je tudi po šolskem radiu in se fotografiral s fanti med igro nogometa. Povedal je še mnogo zanimivih, smešnih, strašljivih stvari ... Zagotovo ga še kdaj povabimo ...

Devetošolci z učiteljicama Tanjo in Ireno

Pohod — Radensko polje, 30. september 2023
Nedelja, 22 Oktober 2023 22:42

V soboto zjutraj smo se s skupino otrok planinskega krožka odpravili na pohod. Tokrat smo raziskali Radensko polje, v bližini Grosuplja. Naravoslovno in kulturnozgodovinsko bogato območje Slovenije smo skupaj z vodiči raziskovali po osem kilometrski dolgi poti. Odkrivali smo zanimive točke, kot so kraški osamelec Kopanj, poplavni gozd, jamski sistem zatočnih jam in center varstva narave Žabja hiša.

Utrinke pohoda si lahko ogledate v spodnji povezavi.

Cencič Evald in Veronika Szillich

Junaki prijaznosti
Ponedeljek, 02 Oktober 2023 08:49

Tukaj si lahko ogledate video o Junakih prijaznosti.

Pomagajmo živalim
Ponedeljek, 02 Oktober 2023 08:28

Otroci se vse bolj zavedajo problematike zapuščenih in zlorabljenih živali. Pogosto pripovedujejo o zanemarjenih psih, ki životarijo na verigah, brez vode, hrane in primernega zavetja. V njihovem pripovedovanju je čutiti empatijo, hkrati pa tudi nemoč, ker ne vedo, kako pomagati.

Več ...

(PO)OSTANI JUNAK/JUNAKINJA PRIJAZNOSTI!
Četrtek, 28 September 2023 22:02

Biti junak ni kar tako.

Junaki prijaznosti imamo na šoli pomembno nalogo: nekomu polepšati dan.

Kako smo to počeli v preteklem šolskem letu?

Pri interesni dejavnosti bomo v letošnjem šolskem letu sodelovali s starejšimi občani, z vrtcem, Gasilsko brigado Ljubljana, Zavodom za gluhe in naglušne ter z bolnišnično šolo. Na šoli bomo izdelali pripomočke za učenje, lepšali šolo s prijaznimi plakati, priskočili na pomoč učencem tujcem, organizirali dobrodelne akcije, se povezovali z mlajšimi učenci, starši, dedki in babicami. Skupaj bomo kreirali ideje, kako razveseliti druge ...

Idej nam ne manjka! Pridi in prispevaj jih še ti.

S prvo akcijo »SVETOVNI DAN ŽIVALI« pričnemo že v torek (dobimo se ob 13.30 v učilnici 405), ko bomo pekli piškote za male živali.

Pridruži se nam in dokaži, da prijaznost dela čudeže!

Klara, Adrijana in Ana, mentorice Junakov prijaznosti

Boštjan Gorenc Pižama pri nas ...
Ponedeljek, 25 September 2023 15:14

V novo sezono branja smo tokrat vstopili z vsestranskim pisateljem in prevajalcem Boštjanom Gorencem Pižamo. Starejšim učencem je razkril skrivnosti o slovenskih klasikih, o katerih se še učiteljicam slovenščine ni niti sanjalo. In da zgodovina interneta sega dlje, kot smo doslej mislili. Mlajšim učencem je predstavil literarne junake, ki so plod njegove domišljije ali pa sad izvrstnih prevodov. V naši knjižnici na lestvici najbolj priljubljenih knjig že vrsto let kraljujeta tudi zaradi vrhunskega prevoda Pasji mož in Kapitan Gatnik.

Za slovo smo slišali pravljico o Pozabljivi kapici. A tega srečanja zagotovo ne bomo pozabili ...

Simona Perovšek Moravec, knjižničarka

Naj bralec šolskega leta 22/23 je
Nedelja, 10 September 2023 21:25

Taras Grbić.

Iskrene čestitke!

TUDI PETEK JE VČASIH NOV ZAČETEK …
Nedelja, 10 September 2023 21:21

Prvi šolski dan je vedno nekaj posebnega, zlasti za prvošolce in prvošolke. To je trenutek, ki označuje začetek novega poglavja v svetu izobraževanja. Že tako poseben dan smo polepšali dogodkom v dvorani, na katerem smo slavnostno sprejeli učence in učenke prvih razredov. V svet znanja, branja, prijateljevanja in smejanja jih je pospremil vsestranski pisatelj Žiga X. Gombač, na varne šolske poti pa g. policaj.

Srečno, dragi prvošolci!

<< Začetek < Prejšnja 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naslednja > Konec >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
(C)2010 - Osnovna šola Mirana Jarca Ljubljana - Kopiranje vsebine ali delov vsebine prepovedana - Prijava