Medpredmetno povezovanje (SLO, TJA, LUM): Pravljična hišica za miško Minko |
21. 11. 2019 so imeli učenci 2. a-razreda skupno učno uro pri SLO in TJA. Učenci so sodelovali pri načrtovanju učnih ur (tudi za LUM).
Štiri učenke so za uvodni del izdelale lutke – miške in zapele ter zaplesale ob pesmi Miška in mavrica. Trije učenci so v slovenskem jeziku pripovedovali zgodbo Minkino jutro na kmetiji. Prisluhnili so tudi pripovedovanju zgodbe v angleškem jeziku. S pomočjo ilustracij in dodanimi vsiljivci so sestavljali zgodbo in v angleškem jeziku poimenovali in pravilno izgovarjali dogajanja na ilustracijah. Nato so v skupinah pisali povedi v slovenskem jeziku.
Urili so se tudi v načrtovanju: Narisali in napisali so predloge – ideje za izdelavo pravljične hišice. Svoje ideje so predstavili v skupinah in se dogovorili kakšno hišico bodo izdelali: o postopku izdelave, o materialu in pripomočkih. Pri izdelavi pravljične hišice so razvijali in urili motorične spretnosti ter upoštevali pravila sodelovalnega dela in učenja. Po končanem delu so vrednotili svoje ideje – razmišljali so o namenu učnih ur in medpredmetni povezavi in izpostavili svoje izkušnje.
Pri SLO, TJA in LUM so razvijali naslednje kompetence: Motivacijo in vztrajnost, načrtovanje in vodenje, sodelovanje, ustvarjalnost, izkustveno učenje, mobiliziranje virov in drugih, prevzemanje pobude in vrednotenje idej.
Učenci so razmišljali o namenu učnih ur in medpredmetni povezavi in izpostavili svoje izkušnje.
|
1. do 3. razred |
4. in 5. razred |
6. do 9. razred |
Šola |
OPB |