Četrtek, 19 December 2013 11:34 |
Ločuješ?
Ločevanje odpadkov je eden izmed najpomembnejših EKO ukrepov.
Z ločevanjem ohranjamo sebe in naravno okolje.
Dajmo, ločujmo!
Vsi.
Povsod. |
Četrtek, 19 December 2013 11:32 |
KAJ JE EKOLOGIJA ?
oikos = hiša
Mlada veda, ki raziskuje odnose med živimi bitji, naravnim okoljem in seveda vpliv človeka na okolje. ČLOVEK VPLIVA NA OKOLJE z rastjo števila prebivalstva in dejavnostjo – tehnologija.
Preberite več. |
Četrtek, 19 December 2013 11:29 |
KAM S STARIM TELEFONOM?
- V KOŠ
- V PREDAL
- V VARNO UNIČENJE
Telefon je zelo nevaren odpadek. Poleg plastike vsebuje tudi:
- kadmij
- cink
- berilij
- litij
- arzen
- baker
Če ga odvržemo v naravo, lahko onesnaži veliko količino vode.
Skoraj za vedno. |
Četrtek, 19 December 2013 11:27 |
RES PORABIM 100 L VODE NA DAN?
VSAK PREBIVALEC NAŠE DRŽAVE V POVPREČJU PORABI NEKAJ VEČ KOT 100 L VODE NA DAN.
VEČINA TE VODE SE PORABI ZA:
- IZPIRANJE STRANIŠČ
- PRANJE PERILA
- POMIVANJE POSODE IN KUHANJE
ČISTO NA KONCU SEZNAMA JE UVRŠČENA VODA, KI JO PIJEMO.
ALI TO POMENI, DA OGROMNE KOLIČINE ČISTE PITNE VODE VSAK DAN ZLIJEMO V STRANIŠČE?
DA! TOČNO TAKO! VODO ZLIVAMO V STRANIŠČA.
VIR: Moj planet, marec 2013 |
Četrtek, 19 December 2013 11:22 |
Že dolgo se nismo pogovarjali o ločevanju odpadkov. No, zdaj je spet pravi čas za to.
Na šoli imamo dva EKO cilja.
- Skrbno ločujemo papir.
To nam gre kar dobro od rok.
- Skrb za pravilno odvržene tetrapake.
- Na to moramo pa bolj paziti.
Če veš, kako se pravilno odvrže tetrapak, postopek nariši/opiši. Vse izdelke/postopke bomo razstavili pred jedilnico.
Mimogrede še tole: Na enem izmed hodnikov imamo EKO nagradno vprašanje.
10 pravilnih odgovorov bomo nagradili.
Veš, o čem govorim?
Če ne, ti svetujem, da poiščeš nagradno vprašanje. |
Petek, 14 Junij 2013 13:53 |
Dan Zemlje
22. aprila smo na naši šoli počastili dan Zemlje z opozarjanji na ekološke probleme sodobnega časa in z zbiranjem starega papirja.

Učenke in učenci 8. razreda so na šolskih hodnikih pripravili razstavo, s katero so opozarjali na različne probleme, ki jih s seboj prinaša onesnaževanje okolja, hkrati pa so na te teme potekale slikovne predstavitve ekoloških problemov. Učenci in učenke 9. razreda so evidentirali, kako stanovalci okoliških ulic ločujejo odpadke v zabojnikih. Njihove ugotovitve niso bile razveseljive, saj so v večini zabojnikov odpadki pomešani. Izvedena je bila tudi anketa v zvezi z ekologijo in dogodki na šoli, ki je dokazala, da naši učenci in učenke poznajo glavne posledice onesnaževanja okolja. Nižji razredi so po ogledu razstav in predstavitev svoja mnenja in vtise v zvezi z ekologijo izrazili v likovni obliki.

|
|
|
<< Začetek < Prejšnja 1 2 3 4 5 6 7 Naslednja > Konec >>
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |