DEKLICA VEKA – medvrstniško sodelovanje |
Učencem, ki obiskujejo dramsko lutkovni krožek, sem predlagala, da samostojno pripravijo lutkovno uprizoritev slovenske ljudske pravljice Deklica veka. Po končanih pripravah na uprizoritev smo nalogo nadgradili in učence izzvali z vlogo učitelja v okviru medvrstniškega sodelovanja z drugošolci. Drugošolcem so predstavili koroško ljudsko pravljico Deklica veka, skupaj izdelali ploske lutke, jo uprizorili po skupinah in se pogovorili o značilnostih ljudske pravljice. Pri pripravi uprizoritve se nam je pridružila gospa Simona Zorc Ramovš, predstavnica Zveze društev kulturnih delavcev Slovenije. S svojimi predlogi nas je usmerjala, spodbujala in popestrila lutkovno uprizoritev.
Učiteljica Karmen Zupančič
Učencem, ki obiskujejo dramsko lutkovni krožek, sem predlagala, da samostojno pripravijo lutkovno uprizoritev slovenske ljudske pravljice Deklica veka. Po končanih pripravah na uprizoritev smo nalogo nadgradili in učence izzvali z vlogo učitelja v okviru medvrstniškega sodelovanja z drugošolci. Drugošolcem so predstavili koroško ljudsko pravljico Deklica veka, skupaj izdelali ploske lutke, jo uprizorili po skupinah in se pogovorili o značilnostih ljudske pravljice. Pri pripravi uprizoritve se nam je pridružila gospa Simona Zorc Ramovš, predstavnica Zveze društev kulturnih delavcev Slovenije. S svojimi predlogi nas je usmerjala, spodbujala in popestrila lutkovno uprizoritev.
Učiteljica Karmen Zupančič |
1. do 3. razred |
4. in 5. razred |
6. do 9. razred |
Šola |
OPB |